måndag 8 november 2010

Crested Butte

Ganska såå NICE!

Drömhus?

Linn och Ingrid är dom snyggaste i världen!


Så här trött är man efter några dagars träningsläger.
Kom just hem från ett grymt härligt läger med mitt grymt härliga skidlag. Go Lobos! Vi har skidat runt i våra riktigt fräsiga cow-suits, vi har njutit av solen, ätit god glass, sovit middag och haft det allmänt gött. Världens bästa jobb! Det var helt okej förhållanden för att vara första skidåkningen. Spåren var på 3000 meter över havet och det kändes förvånansvärt bra. Jag hade väntat mig att det skulle vara riktigt jobbigt, och klart man blev trött, men inte mycket mer än vanligt. I morse körde vi ett litet träningsrace, och det var riktigt skoj. Åh, jag längtar redan tills vi är där igen om knappt en vecka. Först några dagar i skolan och träning här nere i sommarvärmen. På torsdag bär det av till vintern igen. Jag hoppas på lite mera snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar