torsdag 4 november 2010

Skiing in Colorado

Sorry, har inte skrivit på nästan hela Oktober. Har haft lite ångest över att jag har så mycket att berätta så jag inte vetat vart jag skulle börja. Men nu fick jag lite bloggsug så år ta tillvara på tillfället. Bloggtorkan betyder i alla fall att jag har haft fullt upp och hunnit med mycket roligt. Jag har bland annat varit på Baloon Fiesta, riktigt häftigt och färgglatt! På Fall Break åkte hela laget till Grand Canyon och vandrade och campade. Hur vackert som helst, och hur härligt som helst! Vi badade till och med längst nere i floden. "I could do this every day, the whole days!" sa jag till Martine. Över 6 timmars hike senare, för lite mat och en andra natt i tält var jag inte lika positiv när vi skulle bestiga Arizonas högsta topp. Den var klädd i höstskrud, toppen var snötäckt och jag har nog aldrig varit så trött. Man känner att man lever! Och just ja, det var ju Halloween i helgen! Superskojigt att carva pumpor och klä ut sig.


Stranden där vi badade.

Christian leker "Chubby Bunny" med marshmallows






Bilderna är helt i oordning men jag har inte tid att fixa det! Nu har det varit väldigt mycket i skolan en peiod. Träningen går super, jag persar och förbättrar mig på alla tester och knäckte alla killar som vanligt på brutalbänken (eller en liknande version med medicinboll). Om två timmar ska vi på läger, och jag har saknat äta-träna-sova livet. Så jag är superglad! Skidåkning! Först ska jag hinna med en lektion bara. Inte en lugn stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar