onsdag 7 september 2011

Första skoldagarna

Här kommer en liten kort uppdatering om hur de första två dagarna i skolan har varit. Vi har matats med information om programmet, universitetsverksamheten och vår framtida arbetsmarknad. Valet av program känns jätterätt och superkul! Klasskompisarna verkar kanon, men det är svårt att lära sig så många nya namn och allt blir en stor röra. Fadderverksamheten, eller nollningen, har såklart satt igång också. Jag var med på en rolig 5-kamp i måndags, men nu kommer jag missa resten den här veckan för jag far till Bruksvallarna på läger med Stockvik idag. Det ska bli gött att leva lugnt lägerliv efter några dagar med 1000 intryck. Men det blir långt att resa.

Tackade förresten ja till en finfin tvåa på Nydalahöjd igår. Kontraktet är påskrivet och jag flyttar in den 1:a November. Ska bli jättemysigt och skönt med egen lägenhet, och förhoppningsvis blir jag snart sambo på köpet!

Nu ska jag iväg och testa IKSU, det berömda och enorma träningscentret på universitet. Sen blir det föreläsningar mellan 10 och 12. Efter det bär det av mot Bruks. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar