lördag 3 september 2011

På plats i Umeå

Nu har jag stuvat in mig själv och en del av mina ägodelar i en fyra i Mariehem. Här får jag hyra ett rum i två månader och dela kök med två trevliga pojkar. Just nu bor vi faktiskt 6 personer här, men flickvänner, pojkvänner och hemlösa, men det går finfint. Under tiden letar jag för fullt efter en egen lägenhet. Har varit och tittat på en etta idag och har även två tvåor som jag ska kolla in och sen får jag välja om jag vill ha någon av dem. Det kanske lönar sig att ställa sig i bostadskö i god tid!

På måndag börjar skolan och det känns jättespännande och ganska nervöst. Idrottsvetenskapliga programmet med inriktning idrottsmedicin och coaching. Vad kan man bli efter den utbildningen? På tisdag har vi en föreläsning med det temat som jag ser fram emot mycket. Då kanske jag kan svara när folk undrar.

Jag och Knappen var nyss på bio och såg Bridesmaids. Den var jättekul tyckte vi båda! Nu blir det middag. Lax och rotsaker. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar