onsdag 12 september 2012

Kärlek på avstånd

Just nu är jag lite extra sugen på att inte ha ett distansförhållande. Jag saknar min pojk mer än vanligt. Jag och Knappen blev kära just när jag hade bestämt mig för att åka till Usa. Vi visste inte riktigt hur det skulle gå, men två terminer med skype och sms och längtan gick ganska bra ändå. Nu är jag i Umeå och han i Östersund. Till en början kändes det som lyx med kortdistans. Att kunna ringa när som helst utan att tänka på tidsskillnad och dyra telefonräkningar. Att kunna ses nästan varje helg. I sommar har vi umgåtts väldigt mycket. Jag har blivit bortskämd. Men jag skulle gärna vilja bli ännu mer bortskämd. Här finns det plats för en till. Det finns tomma garderober, en plats vid köksbordet och en plats i sängen. Jag hoppas att jag snart får bli sambo helt enkelt. Men tills dess är jag glad att jag har någon att sakna. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar