torsdag 6 september 2012

Sweet dreams




Åh vad nöjd jag är med mitt lilla sovrum. Här under finns en bild på hur det såg ut innan. Det blev lite mer liv med en blommig vägg. Det är ett tyg som är ihopsytt och uppspikat på tunna träribbor. Det är ett smart sätt om man vill göra om men inte får måla eller tapetsera för hyresvärden. Så har jag sytt en hissgardin och köpt fina ljusstakar på Erikshjälpen. Kuddar har jag sytt också. Av en fin halsduk som killar och sticks för mycket  för att ha på sig och av en riktigt ful fuskpälsjacka som jag bytte till mig på en klädbytardag i våras. Här sover jag riktigt gott.


2 kommentarer:

  1. Det blev väldigt fint och ombonad, vad du kan. Kram mormor

    SvaraRadera
  2. Jag är otroligt imponerad av hur bra det blev. Ser fram emot att få se det i verkligheten om två veckor!! /Mamma

    SvaraRadera