fredag 19 oktober 2012

Fotografering



Idag har jag haft fullt upp. I morse träffade jag Pernilla som är vår duktiga studievägledare för alla elitidrottsstudenter. Jag har känt mig stressad i skolan senaste tiden så jag ville se över om jag ska dra ner på studietakten för att jag ska få ut allt av min träning och hinna med läger och tävlingar framöver. Nu har Pernilla hjälpt mig få kontroll över situationen så det känns jätteskönt. Efter det lyfte jag lite skrot på gymmet och det kändes det riktigt bra idag. Sedan var det lunch tillsammans med hela skidgänget och direkt vidare till en fotografering med några elitidrottsstudenter från flera olika idrotter. Sen har jag redovisat ett skolarbete och slutligen gick jag och kollade upp mitt hb-värde på idrottsmedicin. Det var alldeles för lågt så nu blir det lugn träning och mycket järn tills det är bättre. Det bästa med dagen är helt klart att jag klarade marknadsföringstentan och snart kommer Knappen hit! Den här helgen kommer bli såå skön, och det förtjänar jag!!

1 kommentar:

  1. Ta det lite lungt ibland så du inte bränner ut dig. Ha en skön helg med Knappen. Det var ett fint kort, skall nog försöka att föratora upp det. Kram mormor

    SvaraRadera